Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ

Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ - Γεια σου φίλε Πληροφορίες φωνής, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο αθλητισμός, άρθρο Νέα, άρθρο οικονομία, άρθρο πολιτική, άρθρο υγεία, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ
Σύνδεσμος : Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ

Διαβάστε επίσης


Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ


Οι τάσεις της αγοράς του λιανεμπορίου για την πολυσυζητημένη χρονιά που πέρασε και πώς αυτή η πραγματικότητα αποτυπώθηκε στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών καθώς και στην εικόνα των λιανεμπόρων αποτέλεσαν αντικείμενο των εργασιών του 11ου συνεδρίου Shopper Trends, που διοργάνωσε πρόσφατα η Nielsen, παρουσία 100 και πλέον στελεχών από τον χώρο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας των καταναλωτικών αγαθών εκπροσωπώντας 40 εταιρείες του κλάδου.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν για τις δυναμικές της αγοράς που, όσον αφορά στον τζίρο, επέστρεψε στα επίπεδα του 2005, με τις 10 μεγαλύτερες αλυσίδες S/M να εκπροσωπούν το 75% της αγοράς. Επίσης, αναφέρθηκε ότι η κατανάλωση των προιόντων ιδιωτικής ετικέτας σταθεροποιήθηκε στο 25,8% φτάνοντας κοντά στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Ακολούθως ,τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας των Shopper Trends, για την Ελλάδα, εστίασαν στο ταξίδι του καταναλωτή στα S/M, τα κανάλια που επιλέγει για τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων, καθώς και την άποψη που έχει για την κάθε αλυσίδα S/Μ, που επισκέπτεται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, ενδιαφέρον παρουσιάσε η στροφή του καταναλωτή σε εναλλακτικά κανάλια πώλησης, εκτός των αλυσίδων S/M, για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως το ελαιόλαδο και το γάλα. Επίπλεον, αναδείχθηκε ότι οι αλυσίδες S/M πρέπει να επαναφέρουν στα καταστήματά τους τις εμπειρικές αξίες, που είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για να διαφοροποιηθούν πέρα από τις προωθητικές ενέργειες και τις χαμηλές τιμές, που ήδη προσφέρουν.

Το γεγονός αυτό επιβεβαιώθηκε και μέσα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας Premiumization, η οποία έδειξε ότι για τον καταναλωτή η πολυτέλεια δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά κυρίως ζήτημα υψηλής ποιότητας πρώτων υλών & προέλευσης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο καταναλωτής αγοράζει premium προϊόντα, όχι μόνο για λειτουργικούς λόγους, αλλά και για συναισθηματικούς.

Ενδιαφερον παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνας του e-commerce, που πραγματοποιήθηκε για 1η φορά στην Ελλάδα. Όπως αναφέρθηκε, η On Line εμπειρία είναι απαραίτητο να παρέχεται και μέσα στο φυσικό κατάστημα καθώς 4 στους 10 καταναλωτές είναι είτε «έτοιμοι» να αγοράσουν φρέσκα προιοντα / οικιακά είδη παντοπωλείου μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος είτε ήδη τα αγοράζουν.



economy365.gr


Έτσι, το άρθρο Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ

δηλαδή όλα τα άρθρα Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Μπορείτε τώρα να διαβάσετε το άρθρο Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ η διεύθυνση του συνδέσμου https://voiceinformation.blogspot.com/2017/05/blog-post_1064.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :

0 Response to "Τα εναλλακτικά κανάλια πώλησης για γάλα και λάδι απειλούν τα σούπερ μάρκετ"

Δημοσίευση σχολίου