τίτλος : Μαθητής από το Μαρούσι τίναξε στον αέρα τις βαθμολογίες και έπιασε 19.820 μόρια
Σύνδεσμος : Μαθητής από το Μαρούσι τίναξε στον αέρα τις βαθμολογίες και έπιασε 19.820 μόρια
Μαθητής από το Μαρούσι τίναξε στον αέρα τις βαθμολογίες και έπιασε 19.820 μόρια
Τους αριστούχους τους θεωρούμε συνήθως «παιδιά-θαύματα», χωρίς κοινωνική ζωή και ενδιαφέροντα, σαν «ρομποτάκια» που είναι προγραμματισμένα να διαβάζουν. Δεν είναι καθόλου έτσι!
Ζωντανό παράδειγμα, ο Άγγελος Νικομάνης. Ο Άγγελος κατάφερε να συγκεντρώσει 19.820 μόρια στο 2ο πεδίο (των θετικών και τεχνολογικών επιστημών), γράφοντας τρία 20άρια και 19,1 στην έκθεση. Τελείωσε το Λύκειο Αναβρύτων στο Μαρούσι, όπου και κατοικεί.
Το star.gr επικοινώνησε με τον Άγγελο, προσπαθώντας να μάθει περισσότερα για την καθημερινότητα ενός αριστούχου, για το πώς τα κατάφερε και, φυσικά, για τα μελλοντικά του σχέδια.
Πρώτο, κυριότερο και θέμα που κεντρίζει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων και τον φόβο των μικρότερων που «είναι οι επόμενοι»: πόσες ώρες διάβαζε: «Δεν θα πω ψέματα, διάβαζα αρκετές ώρες την ημέρα. Κι επειδή μιλάμε για μαθήματα, όπως τα μαθηματικά και η φυσική, που θέλουν πολλή εξάσκηση και δεν μπορεί να είναι κανείς σίγουρος ότι τα ξέρει όλα. Χρειάζεται συνεχώς φρεσκάρισμα των γνώσεων. Ήταν περίπου 4-5 ώρες την ημέρα, χωρίς τις ώρες που ήμουν στο σχολείο ή το φροντιστήριο».
star
Στη συνέχεια, η «συνταγή της επιτυχίας»: διαβάζω έστω και λίγο κάθε μέρα, διατηρώντας την επαφή μου με τα μαθήματα ή «φυτουκλιάζω» και διαβάζω ασταμάτητα τους τελευταίους μήνες, περιμένοντας να γράψω καλά; Ο Άγγελος είναι κάθετος. «Χρειάζεται συστηματικό διάβασμα, όχι απαραίτητα πολύ. Αυτό που ακούω για κάποιους, ότι διάβαζαν οκτάωρα, στα όρια της εξάντλησης, δεν γίνεται, δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ο εγκέφαλος. Το σημαντικό είναι να γίνεται συστηματικό διάβασμα. Σε καμία περίπτωση το καθημερινό διάβασμα δεν είναι λίγο, αλλά δεν πρέπει να είναι και υπερβολικό!».Από το άγχος, την πίεση και τα ξενύχτα, υπάρχουν στιγμές που μπορεί να αποπροσανατολιστείς και να μη θες να συνεχίσεις άλλο; «Φυσικά και υπήρχαν στιγμές που ήθελα να τα παρατήσω! Ειδικά το διάστημα μέχρι τα Χριστούγεννα. Υπήρχαν πολύ δύσκολες περίοδοι που αισθανόμουν ότι είχα μείνει πίσω, ότι δεν μπορώ να ανταπεξέλθω εκείνη τη χρονική στιγμή. Εννοείται ότι δεν ήταν ομαλή η διαδρομή» εξομολογείται ο Άγγελος. Πίστη στον εαυτό του, όμως, και μια βαθιά, εσωτερική, ανεξήγητη δύναμη, τον ώθησαν να προχωρήσει δυναμικά.
Ο μαθητής –προσεχώς φοιτητής, για ακρίβεια – αγαπάει την κιθάρα. «Κάποιες άλλες εξωσχολικές δραστηριότητες, όπως το γυμναστήριο, για παράδειγμα, αναγκάστηκα να τα κόψω υποχρεωτικά, για έχω χρόνο να διαβάζω φέτος. Ήταν, όμως, πολύ σημαντικό να ξεκλέβω ένα μισάωρο την ημέρα για να παίξω κιθάρα, να ξελαμπικάρω». Κι αυτό είναι κάτι που όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να θυμούνται:όσο διάβασμα κι αν έχετε, να θυμάστε να ξεκλέβετε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας. Έστω αυτό το μισάωρο που αναφέρεται παραπάνω.
Να ευχηθούμε και εις ανώτερα και καλή σταδιοδρομία!
Πηγή: star.gr
diaforetiko.gr
Έτσι, το άρθρο Μαθητής από το Μαρούσι τίναξε στον αέρα τις βαθμολογίες και έπιασε 19.820 μόρια
δηλαδή όλα τα άρθρα Μαθητής από το Μαρούσι τίναξε στον αέρα τις βαθμολογίες και έπιασε 19.820 μόρια Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.
Μπορείτε τώρα να διαβάσετε το άρθρο Μαθητής από το Μαρούσι τίναξε στον αέρα τις βαθμολογίες και έπιασε 19.820 μόρια η διεύθυνση του συνδέσμου https://voiceinformation.blogspot.com/2017/07/19820.html
0 Response to "Μαθητής από το Μαρούσι τίναξε στον αέρα τις βαθμολογίες και έπιασε 19.820 μόρια"
Δημοσίευση σχολίου