τίτλος : Μας έδειξαν ακόμη και σε ποιον «Θεό» προσέφεραν το αιματοκύλισμα στο Λάς Βέγκας;
Σύνδεσμος : Μας έδειξαν ακόμη και σε ποιον «Θεό» προσέφεραν το αιματοκύλισμα στο Λάς Βέγκας;
Μας έδειξαν ακόμη και σε ποιον «Θεό» προσέφεραν το αιματοκύλισμα στο Λάς Βέγκας;
Η συναυλία Route 91 Harvest Festival στις 1/10 δεν ήταν μια ιδέα ενός παρανοϊκού που ξαφνικά γέμισε δυο βαλίτσες όπλα και άλλες δυο πυρομαχικά και ανέβηκε στο 32 όροφο του κτιρίου και ξεκίνησε να ρίχνει κατά ρυπάς στο πλήθος που βρισκόνταν απο κάτω.
Η αλήθεια είναι όπως και να έχει, ότι οι στιγμές αυτές που έζησαν οι καλεσμένοι-υποψήφια θύματα στο φεστιβάλ ήταν συγκλονιστικές και στα βίντεο απεικονίζεται ο τρόμος και ο πανικός που νιώθει κάποιος όταν βρεθεί σε μια τέτοια κατάσταση. Το παρακάτω βίντεο είναι ένα από αυτά, που απεικονίζουν τον τρόπο αντίδρασης σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Όπως ακούγεται η κοπέλα στο βίντεο, παροτρύνει τον/την οδηγό να απομακρύνθει απο το σημείο που πέφτουν οι πυροβολισμοί με κάθε τρόπο , ακόμα και αν χρειαστεί να θέσει σε κίνδυνο την ζωή ανθρώπων που απομακρύνονται απο την ζώνη κινδύνου.http://ift.tt/2glkRgm
Στο θέμα μας…
Πρώτα έστησαν το θυσιαστήριο, έπειτα κάλεσαν τα υποψήφια προς θυσία θύματα και μετά εκτέλεσαν την τελετή-συναυλία.
Δεν μένω στον χώρο που έστησαν το πανηγύρι, όλοι τον είδαμε.
Μένω ακριβώς δίπλα από τον υπαίθριο συναυλιακό χώρο. Εκεί θα πρέπει να αναζητήσουμε τα αίτια της τραγωδίας, φυσικά όσοι δεν πιστεύουμε στη θεωρία της παρανοϊκής συμπεριφοράς ενός διαταραγμένου ανθρώπου. Δεν επιλέχθηκε στην τύχη το σημείο που εκδηλώθηκε η επίθεση, είναι ένας χώρος που βρισκόταν ένα γιγαντιαίο ομοίωμα αιγυπτιακού ιερού-θυσιαστηρίου, παρόμοιο με αυτό που συναντάμε στην Αιγυπτο.
Αναγκάζεσαι να εμβαθύνεις πέρα των άλλων και στον χώρο που προκλήθηκε το αιματοκύλισμα, γιατί πλέον όλα γίνονται μπροστά στα μάτια μας, πράγμα που σημαίνει ότι οι ελίτ-σύγχρονοι «φωτισμένοι» άρχοντες που κληρονόμησαν αξιώματα και τελετές, έχουν υπερβολική αισιοδοξία ότι κανείς δεν καταλαβαίνει τα έργα τους και η μάζα δεν αντιλαμβάνεται τον σκοτεινό τους ρόλο, πόσο μάλλον τα σχέδια τους, ένα θέατρο σκιών που οι πολλοί βλέπουν το άσπρο πανι και όχι τις σκιές.
Βλέπουμε το ξενοδοχείο MANDALAY BAY, το μέρος που πυροβολούσε ο μακελάρης το μοιραίο βράδυ, και μερικά μόλις μέτρα δεξιά, βλέπουμε ένα κτίριο σε σχήμα πυραμίδας.
Ορίστε το έκθεμα απο κοντινή λήψη..
Μπροστά από την πυραμίδα υπάρχει μια σφίγγα αιγυπτιακή και στην ευθεία των δύο κατασκευών ένας πανύψηλος οβελίσκος.
Κατά αρχάς να δούμε ποια είναι η σημασία του Οβελίσκου;
Όπως επικρατεί στα στέκια των «φωτισμένων μυαλών» είναι ένα αρχιτεκτονικό μνημειώδες έργο αρχαίας αιγυπτιακής γλυπτικής τέχνης.
Αποτελείται από μια ψηλή μονολιθική τετράγωνη στήλη που καταλήγει σε μια πυραμιδοειδή κορυφή, ενίοτε με σύμβολο επάνω του. Η ερμηνεία του οβελίσκου στην αρχαία αιγυπτιακή τέχνη σχετίζεται με την αιγυπτιακή μυθολογία!. Ο ήλιος στην αρχαία Αίγυπτο είχε εξουσία. Έδινε ζωή, και την αφαιρούσε. Ο οβελίσκος ήταν το ορατό δείγμα εξουσίας.
Τα θύματα ήταν κυρίως ξένοι ή σκλάβοι, ενω εαν υπήρχε έλλειψη απο ξένους και σκλάβους επιλέγονταν για να θυσιαστούν ντόπιοι Αιγύπτιοι.
Αυτές οι δύο τοποθεσίες δεν έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους και είναι ένα σύμπλεγμα ναών που περιλαμβάνει κίονες, σφίγγες, πανύψηλα αγάλματα, ιερά και οβελίσκους! Δηλαδή τα περισσότερα από αυτά τα συναντάμε στο πολυτελές και σύγχρονο ξενοδοχειο-καζίνο του Λας Βέγκας.
Το σύμπλεγμα αυτό τον ιερών κτιρίων είναι αφιερωμένο στον Αιγύπτιο Θεό Άμμων ή Άμμων Ρα, όπως αργότερα επικράτησε και ήταν χτισμένο περίπου 2000 χρόνια πριν κοντά στο ποταμό Νείλο με κατασκευαστικές, για την εποχή, καινοτομίες και αρμονικό συντονισμό των ιερών κτιρίων μεταξύ τους.
Ποιός ήταν ο Άμμων (Ρά);
Ο Άμμων ήταν Θεός δημιουργός της ανθρωπότητας, η πηγή του φωτός, η οντότητα στην οποία ο άνθρωπος ήταν απολύτως εξαρτημένος.
Σε κάποιες παραστάσεις απεικονίζεται σαν άνθρωπος με κεφάλι Κριού.
Αν τώρα πλησιάσουμε τον οβελίσκο γράφει ένα όνομα….Luxor.
Αναζητώντας το όνομα αυτό έπεσα επάνω σε μια από τις ιερότερες τοποθεσίες της Αιγύπτου, που μερικά κτίσματα υπάρχουν ακόμη στα ανατολικά του Νείλου ποταμού, νοτιότερα των πυραμίδων της Γκίζας, το Καρνάκ και το Λουξορ.
Κριόμορφες σφίγγες προς τιμήν του Άμμων Αιγυπτος Καρνάκ |
Το σύμπλεγμα αυτό τον ιερών κτιρίων είναι αφιερωμένο στον Αιγύπτιο Θεό Άμμων ή Άμμων Ρα, όπως αργότερα επικράτησε και ήταν χτισμένο περίπου 2000 χρόνια πριν κοντά στο ποταμό Νείλο με κατασκευαστικές, για την εποχή, καινοτομίες και αρμονικό συντονισμό των ιερών κτιρίων μεταξύ τους.
Ο Άμμων ήταν Θεός δημιουργός της ανθρωπότητας, η πηγή του φωτός, η οντότητα στην οποία ο άνθρωπος ήταν απολύτως εξαρτημένος.
Σε κάποιες παραστάσεις απεικονίζεται σαν άνθρωπος με κεφάλι Κριού.
Με την συμβατική ιστορία θα μείνουμε σε μια αθώα ανθρωπόμορφη οντότητα δημιούργημα της φαντασίας των αρχαίων Αιγυπτίων, αλλά ρίχνοντας μια ματιά στην ιστορία που μας κρύβουν, το ποινικό του μητρώο δεν έιναι καθαρό. Όπως και άλλων πολλών θεοτήτων της αρχαίας εποχής, ειδικά των Αιγυπτίων, θεότητες και συμβολισμοί που..όχι τυχαία, αγαπάει και λατρεύει η νέα Τάξη στην εποχή μας και φυσικά και οι εκπρόσωποι της στα ΜΜΕ.Οπότε στο Λας Βέγκας, ο οβελίσκος ευθυγραμμίζετε με τη σφίγγα προς τιμήν του θεού δημιουργού των πάνω και των κάτω, ‘Αμμωνος Ρα, που στην συνέχεια σφίγγα και οβελίσκος ευθυγραμμίζονται με την πυραμίδα-ξενοδοχείο η οποία στέλνει μια δέσμη φωτός στο άπειρο.Εν συντομία να δούμε τα πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της πυραμίδας τους Λάς Βέγκας. Όπως διαβάζουμε στο Wikipedia το LUXOR (η πυραμίδα) είναι ένα πολύ μεγάλο ξενοδοχείο- καζίνο που μοιάζει κατά πολύ σε διαστάσεις με την κόκκινη πυραμίδα της Αιγύπτου και την αιγυπτιακή ρομβοειδής πυραμίδα, οι οποίες και οι δύο βρίσκονται στην νεκρόπολη του Νταχσούρ σε ύψος περίπου 105 μέτρων και βάση 220 μέτρων.
Τα ξενοδοχείο- καζίνο εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο του 1993, 23 χρόνια από σήμερα και είναι ένα από τα 6 μεγαλύτερα ξενοδοχεία στο Λάς Βέγκας και το 9 μεγαλύτερο στον κόσμο.( 6-9).
Το εντυπωσιακό από την πυραμίδα αυτή είναι η ακτίνα Luxor Sky Beam που εκπέμπεται από την κορυφή της προς τον ουρανό.
Είναι η ισχυρότερη ακτίνα φωτός στον κόσμο, χρησιμοποιώντας κάτοπτρα για την συλλογή φωτός από τον Ήλιο. Σε πλήρη ισχύ είναι ορατό από 275 μίλια μακριά, όταν βρίσκεσαι σε μεγάλο ΄ύψος όπως πχ. Φαίνεται όταν πετάς με αεροσκάφος πάνω από το Λος Άντζελες.
Ξέρεις με τι μοιάζει όλο αυτό κοιτώντας το από ψηλά;
Ενα κύκλωμα το οποίο εκείνο το βράδυ ενεργοποιήθηκε και η ενέργεια που απελευθερώθηκε τη στιγμή που θανατώνονταν οι θεατές, πέρασε μέσα από αυτά τα κτίσματα-κυκλώματα στην κορυφή της πυραμίδας και από την κορυφή της πυραμίδας η ενέργεια αυτή προσφέρθηκε εκεί που πρέπει, είτε λέγεται Θεός Άμμων ή Εωσφόρος(φέρων το Φώς) ή οτιδήποτε άλλο.
Μας έχουν συνηθίσει πλέον οι μυημένοι στην μαγεία και ειδικά στην αξιοποίηση αρχαίων τελετών και των συμβόλων τους και μέσα από την ταινίες, εκπομπές, ειδήσεις, ντοκιμαντέρ, video clip κ.α. οι εκπρόσωποί τους μας διαφημίζουν τα σύμβολά τους και μας συγχρονίζουν με αυτά.
Μας έχουν συνηθίσει πλέον οι μυημένοι στην μαγεία και ειδικά στην αξιοποίηση αρχαίων τελετών και των συμβόλων τους και μέσα από την ταινίες, εκπομπές, ειδήσεις, ντοκιμαντέρ, video clip κ.α. οι εκπρόσωποί τους μας διαφημίζουν τα σύμβολά τους και μας συγχρονίζουν με αυτά.
Όπως φαίνεται, οι «σύγχρονοι ιερείς» προμελέτησαν πολύ καλά την συγκεκριμένη θυσία, ώστε να λάβουν στον κατάλληλο χρόνο δύναμη και εξουσία να περιπλέξουν ακόμη περισσότερο τα παγκόσμια γεγονότα, όπως έγινε τότε, πριν 16 χρόνια, με την πτώση των δίδυμων πύργων και την μετέπειτα εισβολή στο Ιράκ και όπως γίνεται σε άλλα.. πολλά παρόμοια γεγονότα της ιστορίας.Για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν ότι η θυσία δεν θα πάει χαμένη χρειάζεται ένα τελετουργικό που θα παρέχει σε αυτούς που τέλεσαν το «μυστήριο» την απαραίτητη ισχύ για την δημιουργία ενός μεγαλύτερου συμβάντος, μια ισχύ που θα τους δώσει ο Θεός που θυσίασαν το βράδυ εκείνο προς τιμήν του.
Δίχως θυσία και δε ανθρώπινη, ποια εύνοια θα έχουν από τους «Θεούς» κα ποια τύχη θα έχει η προσπάθεια τους.
Κάπως έτσι φαίνεται να σκέφτονταν τότε και κάπως χειρότερα από τότε σκέφτονται τώρα.
Η ανθρώπινες θυσίες ποτέ δεν σταμάτησαν, απλά άλλαξαν μορφή. Στην αρχαιότητα και σε μερικούς λαούς ο τρόπος ήταν βάρβαρος, κυνικός και συνηθισμένος. Τώρα στην εποχή μας είναι «δημοκρατικός» και την θυσία την αποκαλούμε ατύχημα, τρομοκρατική ενέργεια, βλάβη κ.α.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι η επίθεση το βράδυ της 1 Οκτωβρίου έγινε για να δημιουργήσει κάτι.Σφράγισε κάτι…μια απόφαση για ένα γεγονος.
Δίχως θυσία και δε ανθρώπινη, ποια εύνοια θα έχουν από τους «Θεούς» κα ποια τύχη θα έχει η προσπάθεια τους.
Κάπως έτσι φαίνεται να σκέφτονταν τότε και κάπως χειρότερα από τότε σκέφτονται τώρα.
Η ανθρώπινες θυσίες ποτέ δεν σταμάτησαν, απλά άλλαξαν μορφή. Στην αρχαιότητα και σε μερικούς λαούς ο τρόπος ήταν βάρβαρος, κυνικός και συνηθισμένος. Τώρα στην εποχή μας είναι «δημοκρατικός» και την θυσία την αποκαλούμε ατύχημα, τρομοκρατική ενέργεια, βλάβη κ.α.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι η επίθεση το βράδυ της 1 Οκτωβρίου έγινε για να δημιουργήσει κάτι.Σφράγισε κάτι…μια απόφαση για ένα γεγονος.
Προσωπική μου άποψη και αναλογιζόμενος το τελετουργικό με το οποίο πρόσφεραν το «δώρο» τους οι σύγχρονοι ιερείς-μάγοι, θα θελήσουν σαν αντάλλαγμα έναν «πόλεμο»… μια κατάσταση που θα οδηγήσει και πάλι την ανθρωπότητα σε μπελάδες.
Ένας πόλεμος μπορεί να είναι ένας «απλός» πόλεμος μεταξύ δυο κρατών, μπορεί να είναι αστικός-εμφύλιος πόλεμος μέσα σε ένα κράτος και μπορεί να είναι οικονομικός πόλεμος.
Όχι όμως πολύ μακρια απο το τώρα..
Η χρονική συγκυρία πείθει ότι κάτι μεγάλο πλησιάζει, σε έναν Οκτώβριο που ακολουθείται από ένα πολύ ύποπτο 11. Βέβαια ενας «ύποπτος» κρίνεται ένοχος απο την στιγμή που θα αποδειχθεί η ενοχή του, οπότε θα περιμένουμε να δούμε το ύποπτο αυτό διάστημα που πλησιάζει και να δούμε πόσο ένοχο μπορεί να είναι.Αν έχεις χρόνο δες το βίντεο, όχι τόσο τι λέει ο Τράμπ, αλλά πώς το λέει, διάβασε την γλώσσα του σώματος και τον τρόπο που εκφράζεται, είναι κάτι που ίσως συμπληρώνει το παζλ.
Και βάζω ίσως, διότι ο καθένας έχει διαφορετική σκοπιά που βλέπει τα πράγματα σε τέτοια και άλλα παρόμοια «άτυχα» και μεμονωμένα περιστατικά και τα θεωρεί επιπόλαια συμβάντα στην αδιάκοπη ροή του χρόνου….ότι ψιθυρίζει η συνείδηση του καθενός.
ΥΓ.
Εδώ είναι η οπτική που υπάρχει απο το σημείο της επίθεσης στον συναυλιακό χώρο το βράδυ της 1ης Οκτωβρίου.
Πραγματικά ποτέ δε θα πήγαινα, εν γνώση μου τουλάχιστον, να ευθυγραμμιστώ με αρχαία σύμβολα «αιμοβόρων Θεών».
Και εδώ η διεύθυνση του Καζίνο-Ξενοδοχείου Luxor Las Vegas…ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ….
Λας= 231=6…………Βεγκας=231=6………Θεϊκή Ενέργεια=231=6
Λας= 231=6…………Βεγκας=231=6………Θεϊκή Ενέργεια=231=6
και
ΟΠΑΠ=231=6
call me Rick…
katohika.gr
Έτσι, το άρθρο Μας έδειξαν ακόμη και σε ποιον «Θεό» προσέφεραν το αιματοκύλισμα στο Λάς Βέγκας;
δηλαδή όλα τα άρθρα Μας έδειξαν ακόμη και σε ποιον «Θεό» προσέφεραν το αιματοκύλισμα στο Λάς Βέγκας; Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.
Μπορείτε τώρα να διαβάσετε το άρθρο Μας έδειξαν ακόμη και σε ποιον «Θεό» προσέφεραν το αιματοκύλισμα στο Λάς Βέγκας; η διεύθυνση του συνδέσμου https://voiceinformation.blogspot.com/2017/10/blog-post_233.html
0 Response to "Μας έδειξαν ακόμη και σε ποιον «Θεό» προσέφεραν το αιματοκύλισμα στο Λάς Βέγκας;"
Δημοσίευση σχολίου