Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε

Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε - Γεια σου φίλε Πληροφορίες φωνής, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο αθλητισμός, άρθρο Νέα, άρθρο οικονομία, άρθρο πολιτική, άρθρο υγεία, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε
Σύνδεσμος : Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε

Διαβάστε επίσης


Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε

Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε

​Δραστικές αλλαγές στο μιντιακό τοπίο προκάλεσε το επίμαχο πείραμα του Facebook να αφαιρέσει από το News Feed των χρηστών τις ειδήσεις από επαγγελματικά μέσα ενημέρωσης στις έξι χώρες στις οποίες είχε εφαρμοστεί.
Το μέτρο της εταιρείας, το οποίο αρκετοί αποκάλεσαν «οργουελικό» εφαρμόστηκε σε Σρι Λάνκα, Γουατεμάλα, Βολιβία, Καμπότζη, Σερβία και Σλοβακία από τον περασμένο Οκτώβριο.

Ουσιαστικά το News Feed των χρηστών είχε σπάσει στα δύο: στο «κανονικό» υπήρχαν μόνο αναρτήσεις από συγγενείς και φίλους αλλά όχι από ΜΜΕ, ενώ είχε δημιουργηθεί ένα δεύτερο News Feed με την ονομασία Explore, όπου υπήρχε το περιεχόμενο από τα επαγγελματικά ΜΜΕ, επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς.

Το πείραμα είχε ξεκινήσει ως εφαρμογή διαφορετικής πολιτικής από την εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, η οποία είχε ανακοινώσει ότι το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα «επενδύσει» περισσότερο σε πιο προσωπικό περιεχόμενο για τους χρήστες του και όχι ειδησεογραφικό.

Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες, καθώς δεν ήταν λίγοι εκείνοι που κατήγγειλαν ότι με την πρακτική αυτή θα ενισχυθεί, τελικά, η παραπληροφόρηση και οι ψευδείς ειδήσεις.

Στις έξι χώρες όπου εφαρμόστηκε πιλοτικά το πείραμα οι χρήστες δεν έδειξαν να ενθουσιάζονται με τα δύο διαφορετικά News Feeds, ενώ υπήρξαν σημαντικές επιπτώσεις στις εταιρείες ΜΜΕ.

Ο 'Ανταμ Μοσερί, επικεφαλής του News Feed, δήλωσε σε ιστολόγιο: «Μας δώσατε την απάντηση: οι άνθρωποι δεν θέλουν δύο ξεχωριστά feeds. Κάτι τέτοιο δεν τους βοήθησε τελικά να συνδεθούν περισσότερο με τους φίλους και την οικογένειά τους».

Ο ίδιος αναγνώρισε ότι το πείραμα του Facebook είχε χωρίς προειδοποίηση αλλάξει τελείως το μιντιακό τοπίο στις έξι χώρες. Διαβεβαίωσε ότι στο μέλλον η εταιρεία θα αναθεωρήσει τον τρόπο που αξιολογεί και δοκιμάζει τα νέα προϊόντα της.

«Χαίρομαι που το πείραμα αυτό τελειώνει και χαίρομαι ακόμη περισσότερο που το Facebook παραδέχεται ότι έκανε λάθη και ότι δεν επικοινώνησε σωστά την εφαρμογή του μέτρου» δήλωσε ο Σλοβάκος δημοσιογράφος Φίλιπ Στρούχαρικ. Ο ίδιος είχε υπάρχει ένας από τους μεγαλύτερους πολέμιους του μέτρου αυτή δηλώνοντας ότι «Το Facebook δεν σκέφτεται τις επιπτώσεις και δεν ενδιαφέρεται για το τι συμβαίνει στο εσωτερικό των χωρών αυτών». Τον Δεκέμβρη, μάλιστα, είχε είχε δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία που κατέγραφαν ότι το μέτρο επηρέαζε τα επαγγελματικά ΜΜΕ περισσότερο από τα fake news.


igata.gr 


Έτσι, το άρθρο Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε

δηλαδή όλα τα άρθρα Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Μπορείτε τώρα να διαβάσετε το άρθρο Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε η διεύθυνση του συνδέσμου https://voiceinformation.blogspot.com/2018/03/facebook-fake-news.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Το πείραμα του Facebook με τα... "fake news" απέτυχε"

Δημοσίευση σχολίου