Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ

Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ - Γεια σου φίλε Πληροφορίες φωνής, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο αθλητισμός, άρθρο Νέα, άρθρο οικονομία, άρθρο πολιτική, άρθρο υγεία, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ
Σύνδεσμος : Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ

Διαβάστε επίσης


Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ


Ο Σωκράτης Μαλκότσης είναι ιστορικά ο σημαντικότερος Έλληνας κατασκευαστής μηχανών, που ξεπερνά διάφορους κατασκευαστές μηχανών (συνήθως diesel και ημι-diesel) που άκμασαν στην Ελλάδα στη δεκαετία του ’20 και (κυρίως) τη δεκαετία του ’30, όπως dimadis-Kanakis στο Βόλο, Peteinaris στη Καλαμάτα, Siderides, ΒΙΟ, Koutroufis και πολλά άλλα στην Αθήνα.

Τοποθετημένος στον Πειραιά, πριν από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ο Μαλκότσης παρήγαγε διάφορους τύπους βιομηχανικών μηχανημάτων. Μετά από τον πόλεμο παρήγαγε τα βιομηχανικά μηχανήματα για διάφορες ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά εστίασε σταδιακά σχεδόν εξ ολοκλήρου στις μηχανές diesel , και έγινε σύντομα η μεγαλύτερη επιχείρηση στον τομέα του.

Οι μηχανές Malkotsis βρήκαν τη χρήση σε ποικίλες βιομηχανικές εφαρμογές, ενώ τα πρότυπα μηχανών βαρκών έγιναν θρυλικά για την αξιοπιστία τους. Παρήχθη επίσης και μια σειρά ηλεκτρικών μηχανών.

Η σειρά diesel EM της περιέλαβε στις μηχανές που σχεδιάστηκαν συγκεκριμένα για την τροφοδότηση των οχημάτων και χρησιμοποιήθηκε στα πρότυπα αγροτικών τρακτέρ Malkotsis (Malkotsis em-2 και em-4) που εισήχθησαν το 1959.

Τα τρακτέρ, που σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με μια βρετανική συμβουλευτική εταιρία, παρήχθησαν για μόνο μερικά έτη, λόγω έλλειψης των χρηματοδοτικών και άλλων προβλημάτων συμβάλλοντας τα μέγιστα και η πλήρη έλλειψη κρατικής υποστήριξης, όπως άλλωστε συνέβαινε και συμβαίνει σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης και ανάδειξης στην παγκόσμια αγορά Ελληνικών – κυρίως – βαρέως τύπου προϊόντων .

Ωστόσο και ο Μαλκότσης έπεσε θύμα οικονομικού σαμποτάζ: Όταν του δόθηκε μια παραγγελία 1000 μηχανών πήρε δάνειο από την Εθνική Τράπεζα για να εκτελέσει την παραγγελία.Όταν παρέδωσε τις μηχανές ό Μαλκότσης, το μεν κράτος δεν τον πλήρωνε, η δε Εθνική Τράπεζα ζητούσε τα λεφτά της και το κράτος δεν δεχότανε συμψηφισμό με το συμβόλαιο.

Έτσι η Εθνική έκανε κατάσχεση, έκλεισε ο Μαλκότσης, και 3000 εργαζόμενοι βρέθηκαν στον δρόμο, ενώ οι ντιζελομηχανές δεν κατασκευάστηκαν πάλι στην Ελλάδα!


https://youtu.be/td9aAadULhs?t=5



ΠΗΓΗ


Δείτε επίσης:


Έτσι Απαγόρευσαν Στον Γουλανδρή Την Παραγωγή Του Πρώτου Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου Στην Σύρο - Βίντεο


Έτσι, το άρθρο Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ

δηλαδή όλα τα άρθρα Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Μπορείτε τώρα να διαβάσετε το άρθρο Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ η διεύθυνση του συνδέσμου https://voiceinformation.blogspot.com/2018/12/blog-post_3644.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :

0 Response to "Μια φορά και ένα καιρό: Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση πριν το οικονομικό σαμποτάζ"

Δημοσίευση σχολίου