τίτλος : Μεταμοντέρνα Αριστερά (28)– Τηλεοπτικός φασισμός ή Δημοκρατική Ενημέρωση;
Σύνδεσμος : Μεταμοντέρνα Αριστερά (28)– Τηλεοπτικός φασισμός ή Δημοκρατική Ενημέρωση;
Μεταμοντέρνα Αριστερά (28)– Τηλεοπτικός φασισμός ή Δημοκρατική Ενημέρωση;
Του Ηλία Παπαναστασίου
Πέμπτη ανακοινώνεται η ψευδεπίγραφη, κολοβή και άκρως ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΗ «ρύθμιση» των κόκκινων δανείων.
Παρασκευή ανακοινώνεται από την εξέδρα του Καπιτωλίου – Μέγαρο Μαξίμου– η ασκηθείσα δίωξη εναντίον 115 Τραπεζικών και κομματικών στελεχών για τα Δάνεια των Κομμάτων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
Κλασσική τακτική a la ΣΥΡΙΖΑ
με την οποία καλύπτουμε τις εγκληματικές «ελλείψεις» της προστασίας των Δανειοληπτών με τον «Πόλεμο κατά της Διαφθοράς» όπως τον αντιλαμβάνονται οι κατεξοχήν εκπρόσωποί της, οι κυβερνήτες του ΣΥΡΙΖΑ. Απάτη το μεγαλείο σου, κατά το «Ελλάς το Μεγαλείο σου».
Είναι άπειρα τα περιστατικά χυδαίας προπαγάνδας των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ επικοινωνιολόγων και προπαγανδιστών όπου δεν παρουσιάζεται απλώς το μαύρο–άσπρο αλλά έχεις την εντύπωση πως απευθύνονται σε αποχαυνωμένους σανοφάγους και κρετινοποιημένους τηλεθεατές, σε τηλεθεατές της πλήρους πνευματικής παρακμής και υποστάθμης.
Όσον αφορά στον πολιτιστικό τομέα των Τηλεοπτικών Καναλιών, τουλάχιστον στα Ιδιωτικά κανάλια το επίπεδο είναι υπό του μηδενός με εκπομπές στυλ Power of Love και Survivor όπου η κάθε κατινούλα υιοθετεί πόζα Μαρίας Αντουανέττας και «μη μου άπτου» θηλυκού τα δε αρσενικά – εντός ή εκτός εισαγωγικών– εκπροσωπούν επάξια τον νεοέλληνα κλαρινογαμπρό δηλαδή τον μαμμόθρεφτο ή μαμάκια τελευταίας σοδειάς.
Ύφος και στυλ δεκαπέντε καρδιναλίων, συζητήσεις όχι ανθρώπινου αλλά ζωικού – ή μεταγωγικού– επιπέδου, «κουλτούρα» βαλκανικού/ρωμαίικου βλαχομπαρόκ με αρκετή δόση αμερικάνικης trash culture.
Όσον αφορά δε τα Δελτία Ειδήσεων, πλην του ΣΚΑΙ που αποτελεί την ναυαρχίδα της νεοδημοκρατικής προπαγάνδας, τα περισσότερα ή μάλλον όλα αποτελούν πυλώνες της ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΗΣ Τηλεοπτικής Προπαγάνδας με αποκορύφωμα τους Γκαιμπελίσκους της Δημόσιας ΕΡΤ.
Εάν τώρα εξετάσουμε και το πολιτιστικό πρόγραμμα – αλλά και το ενημερωτικό, σε επίπεδο ντοκιμαντέρ– των Δημόσιων Τηλεοπτικών σταθμών με εξαίρεση ορισμένες ταινίες – ορισμένες…– που όντως αποτελούν ταινίες καλού κινηματογράφου, το καθοδηγητικό πνεύμα της ΕΡΤ κινείται μεταξύ Πολιτικής Ορθότητας ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΟΥ τύπου ή Ελιτισμού «διανοούμενων» βαριάς και σοβαροφανούς κοπής.
Το συνολικό πρόγραμμα της ΕΡΤ δεν απευθύνεται στα πλατιά στρώματα του ελληνικού λαού αλλά σε ένα – υποτιθέμενο– «ανεβασμένο» κοινό, κατάλληλα λουστραρισμένο για εκπομπές περί κλιματικής αλλαγής, «ανόδου της ακροδεξιάς» στην Ευρώπη ή θεματολογίες περί «έμφυλων ταυτοτήτων» όπου η κάθε σεξουαλική ανορθογραφία παρουσιάζεται σαν η τελευταία λέξη της μόδας, με επιστημονικοφανή πρόσοψη και πιασάρικη εκδοχή του θέματος.
Λείπουν τελείως οι θεματολογίες που αναφέρονται σε ζητήματα τρέχουσας και καυτής – μαζικής και λαϊκής – επικαιρότητας και που συνήθως θίγουν τις αθλιότητες και τα τερατουργήματα της Κυβερνητικής πρακτικής του ΣΥΡΙΖΑ. Κλασσικό παράδειγμα οι καθημερινές αυτοκτονίες συνανθρώπων μας και για τις οποίες οι ανήθικοι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ αναστάτωναν την κοινή γνώμη πριν έλθουν στην Κυβέρνηση.
Αλλά και τα εργατικά ατυχήματα, οι μειώσεις των συντάξεων – κλασσική περίπτωση η περικοπή του ΕΚΑΣ– ή οι εξευτελιστικοί μισθοί της μερικής απασχόλησης που κατά την Μαρία Αντουανέττα των Γιαννιτσών – Έφη Αχτσιόγλου, «μείωσαν» την ανεργία και έφεραν κύματα αγαλλίασης στο μισθωτό προλεταριάτο και το οποίο ψέλνοντας το «Ωσαννά ! Χαίρε Κεχαριτωμένη !» ευχαρίστησε την Πασιονάρια Έφη, όλα αυτά απουσιάζουν από την χυδαία προπαγανδιστική και γλοιωδώς υποτακτική ΕΡΤ και τα φερέφωνα της. Σιγή ιχθύος στα Δελτία Ειδήσεων, παραγνώριση όλων των καυτών θεμάτων από τους παχυλά αμειβομένους Δημοσιογραφίσκους της ΕΡΤ των 2.500 υπαλλήλων.
Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε μικρότερα Ιδιωτικά Τηλεοπτικά Κανάλια όπου η αληθινή ακροδεξιά – με την οποία συγκυβέρνησε και συγκυβερνά ο ΣΥΡΙΖΑ– προχωρά ακάθεκτη στην σπίλωση, κατασυκοφάντηση και χυδαιοποίηση κάθε αληθινά επαναστατικής, ριζοσπαστικής και αληθινής Αριστεράς. Ταυτίζοντας τον ΣΥΡΙΖΑ με τους Μπολσεβίκους(!), τον εγγονό Κόκκαλη με τον ένδοξο επαναστάτη Γιατρό και Καθηγητή Πέτρο Κόκκαλη, τον Μαρξ (!) με την Πολιτική Ορθότητα της Ιμπεριαλιστικής Παγκοσμιοποίησης, τον Σοσιαλισμό και την Μαρξιστική Θεωρία με ό,τι πιο ελεεινό έκαναν και είπαν οι χειρότεροι των Επιγόνων, εξομοιώνοντας κάθε τι αντιιμπεριαλιστικό, αληθινά ριζοσπαστικό και αριστερό με τον ΣΥΡΙΖΑ, η αστική Ακροδεξιά/Δεξιά της αντικομουνιστικής χυδαιολογίας και ανείπωτης διαστρέβλωσης πετυχαίνει με πολλά σμπάρα ένα τρυγόνι, το βασικότερο όλων, την σπίλωση και κατασυκοφάντηση όλης της Αριστεράς συνολικά και της Θεωρίας της, ειδικότερα της ριζοσπαστικής και πατριωτικής εκδοχής της. Εκμεταλλευομένη τον αστικό, χυδαιομικροαστικό κοσμοπολιτισμό και εθνομηδενισμό των ΣΥΡΙΖΑΙΙΩΝ, κατασυκοφαντεί ελεεινολογώντας όλους τους κοινωνικούς και πατριωτικούς αγώνες της Ιστορικής Αριστεράς και γενικότερα του Ιστορικού Σοσιαλισμού.
Λασπολογείται ο πατριωτικός και εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας του ΕΑΜ, οι τεράστιες διαδηλώσεις εναντίον της Βουλγαρικής Κατοχής της Μακεδονίας το 1943, οι μεγάλες διαδηλώσεις για τον Κυπριακό Εθνικοαεπελευθερωτικό Αγώνα την δεκαετία του 1950, όλα οργανωμένα από το ΕΑΜ ή την ΕΔΑ.
Στόχος, μέσω του Δεξιού ΣΥΡΙΖΑ που τον παρουσιάζουν ως δήθεν Αριστερό, να εξαφανίσουν κάθε προοπτική του Ιστορικού Σοσιαλισμού και της αληθινής Αριστεράς, ιδιαίτερα ταυτίζοντας τον Λούμπεν μικροαστικό και νεόπλουτο ΣΥΡΙΖΑ με την ηθική της Ιστορικής και ασυμβίβαστης Αριστεράς.
Ο ΣΥΡΙΖΑ με την ελεεινή και εγκληματικά αντι–κοινωνική πολιτική του συνέβαλε τα μάλα στην αποδόμηση κάθε έννοιας Αριστερής Ηθικής, Κοσμοθεωρίας κλπ. Αυτή άλλωστε είναι η τραγωδία κάθε μεγάλου κινήματος όταν εκπροσωπείται από τους Λούμπεν Μικροαστούς δηλαδή το κατακάθι της Κοινωνικής Δυναμικής.
Τι μέλει γενέσθαι μετά απ’ όλα τα παραπάνω; Απαιτείται επειγόντως η ίδρυση ενός Τηλεοπτικού Σταθμού που να εκπροσωπεί τις αληθινά πατριωτικές, ριζοσπαστικές και σοσιαλιστικές δυνάμεις. Ενός Τηλεοπτικού Σταθμού που θα παρουσιάζει θέματα που αφορούν τις μεγάλες μάζες του ελληνικού λαού, θα αντιστέκεται στην ισοπεδωτική και εθνομηδενιστική αντίληψη των εκπροσώπων της Αστικής Παγκοσμιοποίησης, θα διαφοροποιείται από τα κελεύσματα της Ελίτ του Κεφαλαίου και των υπηρετών του, θα προωθεί τις αληθινά προοδευτικές, δημοκρατικές και ριζοσπαστικές – πατριωτικές παραδόσεις του λαού μας.
Ένας παρόμοιος Τηλεοπτικός Σταθμός ξεκινά από μεγάλες μαζικές περιοχές – π.χ. Λεκανοπέδιο– και όχι κατ’ ανάγκη πανελλαδικά. Εκπέμπει – αρχικά τουλάχιστον και για λόγους κόστους – 6 με 5 ώρες, διαθέτει επιτελικό και επιλεγμένο προσωπικό και αρκετούς εθελοντές. Μορφώνει, ενημερώνει και εκπολιτίζει τον λαό, διαδίδει και μεταδίδει γνώση, επιστήμη και κουλτούρα, ανεβάζει το επίπεδο του διαλόγου και της μετάδοσης πληροφορίας και ενημέρωσης, εξανθρωπίζει τον ρημαγμένο οικονομικά και ψυχολογικά Homo Populus δηλαδή τον καθημερινό λαϊκό και μικρομεσαίο νεοέλληνα, απαλύνει την ψυχή και τα βάσανά του με ποιοτική και όχι ελιτίστικη ψυχαγωγία (Μην λησμονούμε, άλλο «ποιοτικός» και άλλο «ελιτίστικος»…). Ο ποιοτικός είναι και μαζικός αλλά και λαϊκός, κάτι που δεν καταφέρνει ποτέ ο ελιτίστικος. Οι μεγάλες μάζες του ελληνικού λαού θα ενημερώνονται ουσιαστικά, πολύπλευρα και ολόπλευρα, θα γνωρίζουν τον ποιοτικό και μαζικό/λαϊκό κινηματογράφο ή θέατρο και συναυλίες, θα ενημερώνονται για τις καλύτερες εκδόσεις βιβλίων και θα αρχίσουν να αντιστέκονται στην Οργουελλιανή εκδοχή της «ενημέρωσης», την χυδαιότητα της Ιδιωτικής Trash TV αλλά και την ελιτίστικη εκδοχή της Λούμπεν ψευδοιντελλιγκέντσιας (ΕΡΤ). Θα πρόκειται για αληθινό διμέτωπο αγώνα.
Αξίζει τον κόπο η παραπάνω προσπάθεια; Εννοείται– κατά την γνώμη μας– και απαιτείται πρόσκληση – πρόταση (α) στα αληθινά προοδευτικά, ριζοσπαστικά και πατριωτικά κόμματα .. Μετά (β) χρειάζεται μια ολοκληρωμένη Οικονομοτεχνική Μελέτη Κόστους/Εσόδων για να μπορέσει να ανταπεξέλθει ο σταθμός στο τοπίο της Τηλεοπτικής Ζούγκλας και (γ) Αποτελεσματικός και εφικτός τρόπος χρηματοδότησης (Εθελοντικές εισφορές, Λαχειοφόρος αγορά, Δάνειο, Επιχορήγηση μέσω Προγράμματος κλπ.)
Όταν η «Κοινωνική Συνείδηση έπεται και καθυστερεί από το Κοινωνικό Είναι» και τις συγκλονιστικές εξελίξεις του με αδήριτη ιστορική Νομοτέλεια επέρχεται η Βαρβαρότητα στη θέση του Πολιτισμού. Εάν, αντίθετα, η «Κοινωνική Συνείδηση πλησιάζει ή ταυτίζεται με το Κοινωνικό Είναι» και την ιστορική του τάση, τότε μια νέα Εποχή ανατέλλει, αντάξια στο μπόι των Ανθρώπων.
ΥΓ. Γράφαμε σε Διπλωματική μας εργασία πριν τέσσερις περίπου δεκαετίες πως «ο Αστικός Πολιτισμός είναι ένας Πολιτισμός Εικόνας και εγκαθιδρύει την Δικτατορία του Ματιού σε βάρος των υπολοίπων αισθήσεων». Η παραπάνω πρότασή μας για τον Τηλεοπτικό σταθμό δεν προτείνει συνέχεια αυτής της «Οφθαλμικής Δικτατορίας» αλλά την Γερμανική Aufhebung του Hegel, την «Υπέρβαση μέσω της Αφομοίωσης». Στην θέση της Δικτατορίας του Ματιού του αλλοτριωμένου ανθρώπου προτείνουμε την Δημοκρατία όλων των Αισθήσεων του Homo Universalis, τον Ολιστικό Άνθρωπο των Αρχαίων, της Αναγέννησης και ενός λαμπρού μέλλοντος της Ανθρωπότητας.
ΠΗΓΗ
Έτσι, το άρθρο Μεταμοντέρνα Αριστερά (28)– Τηλεοπτικός φασισμός ή Δημοκρατική Ενημέρωση;
δηλαδή όλα τα άρθρα Μεταμοντέρνα Αριστερά (28)– Τηλεοπτικός φασισμός ή Δημοκρατική Ενημέρωση; Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.
Μπορείτε τώρα να διαβάσετε το άρθρο Μεταμοντέρνα Αριστερά (28)– Τηλεοπτικός φασισμός ή Δημοκρατική Ενημέρωση; η διεύθυνση του συνδέσμου https://voiceinformation.blogspot.com/2019/04/28.html
0 Response to "Μεταμοντέρνα Αριστερά (28)– Τηλεοπτικός φασισμός ή Δημοκρατική Ενημέρωση;"
Δημοσίευση σχολίου