Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ

Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ - Γεια σου φίλε Πληροφορίες φωνής, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο αθλητισμός, άρθρο Νέα, άρθρο οικονομία, άρθρο πολιτική, άρθρο υγεία, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ
Σύνδεσμος : Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ

Διαβάστε επίσης


Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ

Εχθές πληροφορήθηκα, όπως και όλοι οι συνάδελφοι, για την Απόφασης ΔΝΣ 25/2019, σχετικά με τον τρόπο χορήγησης της οικονομικής επιβράβευσης προς το προσωπικό, σε συνέχεια της σχετικής Απόφασης ΔΣ 76/30.11.2018.
Η επιβράβευση του προσωπικού, όταν μια εταιρία πετυχαίνει στόχους και είναι κερδοφόρα, είναι  μία θετική κίνηση που προφανώς χαίρει της αποδοχής όλων. Είναι επιπλέον ένα έμπρακτο ευχαριστώ της εταιρίας προς τους ανθρώπους που μοχθούν καθημερινά για να επιτυγχάνονται αυτά τα αποτελέσματα και για τον λόγο αυτό σας το είχα άλλωστε προτείνει, ήδη από τον Ιούνιο 2018. Εκφράζω λοιπόν την ικανοποίησή μου που, έστω και μετά από τόσο καιρό,  μία πρότασή μου που αφορά στο σύνολο του προσωπικού άρχισε να υλοποιείται. Ταυτόχρονα όμως εκφράζω την έντονη δυσαρέσκειά μου για το γεγονός ότι αγνοήθηκαν οι απόψεις που  είχα υποβάλει αρμοδίως και γραπτώς από τον Ιανουάριο 2019, τόσο για την καταστρατήγηση του ΕΚΦΑ (αιφνιδίως και παράτυπα), όσο και για την ανάγκη ύπαρξης διαβούλευσης με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, πριν τη λήψη οποιασδήποτε σχετικής απόφασης. 

Η διαβάθμιση του προσωπικού και η χορήγηση επιβράβευσης, ανάλογα με την αποτελεσματικότητα του καθενός, θεωρητικά είναι μια δίκαιη κίνηση. Στην πράξη όμως, για να γίνει αντιληπτή ως δίκαιη και από το προσωπικό, πρέπει να στηρίζεται σε ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης και μια διαφανή διαδικασία η οποία επιπρόσθετα, πρέπει να είναι κοινώς αποδεκτή και γνωστή σε όλους ΠΡΙΝ την εφαρμογή της. Στην προκειμένη περίπτωση, έχουμε εκ των υστέρων καθορισμό διαδικασίας, που εύλογα αφήνει ερωτήματα ως προς την αντικειμενικότητά της και έρχεται να προστεθεί σε σωρεία παραπόνων για πιέσεις και υποδείξεις σε προϊσταμένους κατά την αξιολόγηση των υφισταμένων τους, προκειμένου να είναι ιδιαίτερα αυστηροί ή ευνοϊκοί κατά περίπτωση.
Αναρωτιέμαι λοιπόν, αν η Συμβουλευτική Επιτροπή Αποδοχών και Διορισμών, η εισήγηση της οποίας υιοθετήθηκε στην σχετική απόφαση, έλαβε υπόψη της ότι η διαδικασία αυτή, τορπιλίζει την εργασιακή ειρήνη και αποτελεί τελικά μια ακόμα κίνηση εισαγωγής διακρίσεων μεταξύ του προσωπικού, με θολά κριτήρια, μετά τις ανακλήσεις και αναθέσεις καθηκόντων με μη αξιοκρατικές πάντα διαδικασίες, ο Ειδικό Συμβούλιο Κρίσεως που αυθαίρετα και χωρίς προϋποθέσεις διαχώρισε τα στελέχη σε αρεστά και μη, την αιφνίδια και παράτυπη απόφαση για μη εφαρμογή του ΕΚΦΑ, την παροχή κατευθύνσεων για τη βαθμολόγηση του προσωπικού.
Αναρωτιέμαι επίσης, γιατί η Επιτροπή αυτή λειτούργησε "μυστικά" και αγνόησε το επανειλημμένο αίτημά μου για ενημέρωση και συμμετοχή των εκπροσώπων των εργαζομένων στην οριστικοποίηση της διαδικασίας. Αν είχε υπάρξει διαβούλευση, θα είχε εξευρεθεί μια διαδικασία κοινής αποδοχής που θα γινόταν αντιληπτή ως δίκαιη από το σύνολο του προσωπικού. Επιπλέον, θα είχε αποφευχθεί η προχειρότητα που χαρακτηρίζει την εισήγησή της και, μοιραία, εκθέτει τα μέλη της, τα οποία δεν έλαβαν υπόψη τους πλήθος παραμέτρων.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις της Επιτροπής Αποδοχών και Διορισμών, σχετικά με αυτά που διαβάζουμε στην απόφαση που εισηγήθηκε, καθώς αν μη τι άλλο, γνωρίζουμε ελληνικά:
         Διαπιστώνουμε ότι επανέρχεται η ανάγκη ύπαρξης Επόπτη Κρίσεως (τρίτος κριτής), παρά το γεγονός ότι καταργήθηκε με την Απόφαση ΔΝΣ 01/2019, στις περιπτώσεις που υπάρχει απόκλιση άνω των 150 μονάδων μεταξύ των δύο πρώτων κριτών. Επιπλέον, απόκλιση 150 μονάδων, αυτομάτως δημιουργεί αμφιβολίες για την αντικειμενικότητα του συστήματος, ενώ με κανέναν τρόπο δεν διασφαλίζεται η δίκαιη κρίση των μισθωτών. Αλήθεια, πόσες και  ποιες είναι αυτές οι περιπτώσεις και τι κρύβεται πίσω από αυτές;
         Διαβάζουμε ότι μισθωτός αποκλείεται από τη λήψη bonus μόνο σε περίπτωση εκκρεμούς πειθαρχικής δίωξης εναντίον του. Πέρα από το γεγονός ότι δεν ορίζεται χρονική περίοδος για την οποία ισχύει η ανωτέρω εξαίρεση, δεν αναφέρεται τίποτα για τις περιπτώσεις τελεσίδικης απόφαση επιβολής πειθαρχικής ποινής ή αθώωσης. Σύμφωνα λοιπόν με την Επιτροπή, κάποιος στον οποίο π.χ. επιβλήθηκε τελεσίδικα πειθαρχική ποινή, θα λάβει το bonus, Αντίθετα αν κάποιος εναντίον του οποίου εκκρεμεί πειθαρχική δίωξη, τελικά αθωωθεί, θα έχει αποκλειστεί από το bonus. Αλήθεια, πόσο παράλογο και άδικο είναι κάτι τέτοιο;
         Σε περίπτωση ανάκλησης καθηκόντων εντός του 2018, οι μισθωτοί αποκλείονται  εντελώς από το bonus. Επομένως δεν εμπίπτουν ούτε καν στις κατηγορίες των μισθωτών χωρίς θέση ευθύνης. Δηλαδή, όλοι οι συνάδελφοι που έχασαν τις θέσεις τους είτε λόγω οργανωτικών αλλαγών, είτε γιατί απλά δεν ήταν αρεστοί και υποβιβάστηκαν σε απλούς υπαλλήλους, έρχεται η εταιρία και τους απαξιώνει ακόμα περισσότερο, δηλώνοντάς τους απερίφραστα ότι δεν τους υπολογίζει καθόλου στις τάξεις των εργαζομένων της. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να εκληφθεί  η εν λόγω εξαίρεση; Και πόση άλλη απαξίωση και στοχοποίηση θα υποστούν ακόμα αυτοί οι συνάδελφοι;
         Ο διαχωρισμός του 33% του προσωπικού με την καλύτερη βαθμολογία ανά Γενική Διεύθυνση και του υπόλοιπου 67% με χαμηλότερη βαθμολογία, και κυρίως το μεγάλο χάσμα ανάμεσα στα bonus που θα λάβουν, έχει ήδη δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στο προσωπικό. Πόσο δίκαιο μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι για βαθμολογική απόκλιση ελάχιστων μονάδων, κάποιοι θα λάβουν υπερτριπλάσιο ποσό από τους άλλους;  Για ποιο λόγο δεν υιοθετήθηκε η λύση περισσότερων διαβαθμίσεων με μικρότερες αποκλίσεις στο bonus (π.χ. ανά 20% με απόκλιση 100 ευρώ ανά κατηγορία), που σαφώς θα ήταν πολύ πιο δίκαιη;    
Θέλω να τονίσω, πως δράσεις χορήγησης bonus, με διαβαθμίσεις σύμφωνα με την απόδοση κάθε εργαζόμενου είναι σωστές, όταν ΟΛΑ λειτουργούν ΔΙΚΑΙΑ σε μια εταιρία. Σε μια εταιρία όμως, που υπάρχουν διαρκώς παράπονα για μοχλεύσεις και μεθοδεύσεις, που οι ανακλήσεις και αναθέσεις καθηκόντων, οι αξιολογήσεις και γενικά κάθε ενέργεια που αφορά το προσωπικό, το διαχωρίζει σε αρεστούς και μη, η εν λόγω κίνηση μόνο διχασμό και δυσαρέσκεια μπορεί να επιφέρει, τουλάχιστον σε όσους θεωρούν τη στοιχειώδη αξιοκρατία και δικαιοσύνη ως συστατικό στοιχείο των εργασιακών σχέσεων.
Τέλος, καλώ τη Διοίκηση σε αναθεώρηση προς το δικαιότερο των όρων της χορήγησης bonus προς βελτίωση του ήδη τεταμένου εργασιακού κλίματος.


Νικολόπουλος Φώτης
Μέλος ΔΣ
Εκπρόσωπος Εργαζομένων ΑΔΜΗΕ ΑΕ


Έτσι, το άρθρο Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ

δηλαδή όλα τα άρθρα Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Μπορείτε τώρα να διαβάσετε το άρθρο Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ η διεύθυνση του συνδέσμου https://voiceinformation.blogspot.com/2019/04/blog-post_588.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Φ. Νικολόπουλος: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ"

Δημοσίευση σχολίου